Monday, March 24, 2014

Na okrągło


Asię pochłonęło pisanie pracy magisterskiej, mnie nowe studia, a nasz kochany Stawik domaga się uwagi. Więc jestem. Dziś dla odmiany o wykopaliskach. Jakich? A no z mojej szkatułki. Zanurkowałam, zamieszałam i znalazłam. Co? Kolczyki. Jakie? Zobaczcie sami.
Znalazłam kilka par kolczyków na okrągłych bazach. Ich wykonanie nie jest skomplikowane, mimo to, możliwości jest wiele. Zaczynając od rozmiarów kółek, a kończąc na tym, co można na nie nadziać.
Osobiście bardzo lubię efekty tej pracy, szczególnie tych większych, bo nie ukrywam, że lubię jak mi coś na uszach kołysze się na wietrze.

Pokażę Wam 3 pary. Z dużymi czerwonymi koralikami, zielono-pomarańczowe i diabelskimi pazurkami.

W przypadku tych pierwszych, zobaczyłam te koraliki i się zakochałam. Musiałam je mieć. Tym bardziej, że cena była kusząca. O, jak mocno się myliłam! Otrzymałam paragon i nie mogłam uwierzyć, że zapłaciłam za nie tak dużo. Trudno, przynajmniej są cudowne.





W zielono - pomarańczowych (no cóż, nie będzie nic oryginalnego), również spodobały mi się koraliki. Z tego co pamiętam, zrobiłam je zeszłej wiosny, gdy odważyłam się ściąć włosy na krótko. Pomyślałam, że przy odsłoniętych uszach i szyi potrzebuję czegoś dłuższego. Kolory były wiosenne i tak zostało.






Ostatnia para powstała, gdy zapragnęłam mieć coś z pazurem. Dookoła pojawiały się ćwieki, naszyjniki z takich "kłów", etc. Zgodnie z reklamą z dzieciństwa "Wszyscy mają, mam i ja!". Najbardziej spodobały mi się te z masy perłowej, a połączenie czerni i czerwieni wydało się takie odpowiednie. Kupiłam, nawlekłam i już.




Gdy tylko robi się cieplej, chętnie wracam do tych kolczyków. Niestety w czasie zimy raczej ich nie noszę, gdy plątają się między szalikiem, czego bardzo nie lubię. Powiem szczerze, że moim zdaniem, tego typu kolczyki są idealne, gdy ktoś zaczyna swoją przygodę z tworzeniem biżuterii. I chociaż sama już trochę się tym bawię, mam do nich ogromny sentyment.

Pozdrawiam
Natalia ;)



No comments:

Post a Comment

Dziękuję za każdy komentarz! Staram się odpowiadać na wszystkie opinie.

Thanks for every comment! I try to respond to all opinions.

avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 50px; -webkit-border-radius: 50px; border-radius: 50px; margin: .2em 0 0; }