Tuesday, March 11, 2014

Poszerzamy horyzonty


Jak zapowiadałam jakiś czas temu na fejsbuku, poszerzamy horyzonty. Zgodnie z naszą dewizą, zajmujemy się szeroko rozumianym hand made'em. I tym razem zabrałam się za...


...szycie! Co prawda nieco poruszałyśmy się w tej dziedzinie, szyjąc nasze lalki na konkurs. Ja jednak postanowiłam zrobić krok naprzód - kupić maszynę do szycia. W tym aspekcie moje Kochanie stanęło na wysokości zadania i sprezentowało mi ów sprzęt w ramach urodzin. Zatem, poznajcie moją nową koleżankę - Sonię.



Za każdym razem, gdy do niej siadam, uczę się jak z nią postępować. Przyznam, że nie miałam wcześniej bliższego kontaktu z maszyną. Co prawda jako dziecko próbowałam na maminej, ale z  tego co pamiętam, baaardzo szybko zrezygnowałam.

Tak więc, skoro zapoznałam Was już z Sonią, przejdę do naszego wspólnego projektu. Otóż będąc ostatnio w second-handzie, wpadła mi w ręce zasłona w bujne kwiaty. Musiałam ją mieć! Gdy tylko ją zobaczyłam, od razu w głowie zapaliło mi się światełko - uszyję spódnicę!

W domu przystąpiłam do dzieła. Z racji tego, że zasłona była dość wąska, a ja nie należę do najszczuplejszych, wybrałam fason ołówka, tym bardziej, że krzykliwy wzór potrzebuje prostej formy. Przeglądałam w internecie najróżniejsze wykroje (praca z nimi nie jest taka łatwa, jak się wydaje), niestety żaden  nie wydawał mi się odpowiedni, zważając zwłaszcza na moje umiejętności. W końcu wyciągnęłam z szafy spódnice, które już posiadam i wzorując się na nich, wykroiłam materiał.

Kilka godzin, dwie złamane igły i ból karku później, spódniczka była gotowa. Przymierzyłam i nie mogłam uwierzyć. Uszyłam sama pierwszą część garderoby, którą mogę ubrać i bez wstydu w niej wyjść. Z resztą, zobaczcie sami.








Ta przygoda rozbudziła we mnie ochotę na więcej. Być może, gdy zdobędę więcej umiejętności i doświadczenia, wpiszę na swoją listę zainteresowań nową dziedzinę.  Zostało mi jeszcze troszkę materiału, może wkrótce to wykorzystam.

A na miłe zakończenie dnia, widok z mojego balkonu. Podziwiajcie piękny las w tle  ;)

Natalia ;)



No comments:

Post a Comment

Dziękuję za każdy komentarz! Staram się odpowiadać na wszystkie opinie.

Thanks for every comment! I try to respond to all opinions.

avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 50px; -webkit-border-radius: 50px; border-radius: 50px; margin: .2em 0 0; }