Thursday, May 22, 2014

XXL raz jeszcze


Uff... Ciepło się zrobiło. Ba! Gorąco! Ale nie narzekam. Zawsze to lepsze od zimna, tym bardziej, że mi i tak jest zawsze zimniej niż wszystkim ludziom dookoła. Korzystając z chwili wytchnienia, powracam do Was z tematem naszyjnikowego recyklingu. Tym razem pokażę, co zrobiłam z łańcuchami w kolorze srebra.

Elementów miałam na tyle, by móc zrobić trzy pełne produkty. 

Pierwszy z nich to połączenie dwóch łańcuszków tej samej grubości kolorową wstążką. Wybrałam taką w kolorze śliwkowym, która wydała mi się na tyle uniwersalna, że pasuje na co dzień jak i "od święta".


Przy drugim naszyjniku wykorzystałam kolorowe sznurówki. Ogniwa przeplotłam z jednej strony niebieską, a drugiej pomarańczową sznurówką. Wersja raczej casualowa, jednak awangardowe połączenia też mogą być ciekawe.


Ostatni produkt zyskuje dzięki tęczowemu sznurkowi. Jest on o tyle fajny, że ma płynne przejścia między kolejnymi kolorami, zatem paleta odcieni jest bogata. Owinęłam nim metalową płytkę, którą powiesiłam na łańcuszku.


A co Wy sądzicie o dużych naszyjnikach? Zdaję sobie sprawę, że nie wszystkim musi się to podobać, "co kto lubi". Ja jednak jestem zdecydowanie na tak.

Orzeźwiającego podmuchu

Natalia ;)

P.S. Co myślicie o nowym logo i wyglądzie bloga?

No comments:

Post a Comment

Dziękuję za każdy komentarz! Staram się odpowiadać na wszystkie opinie.

Thanks for every comment! I try to respond to all opinions.

avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 50px; -webkit-border-radius: 50px; border-radius: 50px; margin: .2em 0 0; }