Saturday, December 28, 2013

Sylwester tuż tuż


Święta, święta i po świętach. Wszyscy objedzeni, wypoczęci. Sama też korzystam z kilku dni odpoczynku u rodziców. Za kilka dni koniec roku i zabawa sylwestrowa. Niezależnie od tego czy ktoś wybiera się na huczny bal, przyjęcie czy domówkę, każda z pań chce wyglądać wyjątkowo. Odpowiednia sukienka to podstawa, ale całość tworzą też dodatki i buty. Właśnie, buty. Te o których dziś napiszę, to przeróbka kiczowatych szpilek na całkiem wdzięczne buty.

Natrafiłam na nie w okresie karnawałowym w jakimś hipermarkecie. Spodobał mi się sam fason i kolor, piękny, głęboki kobalt wchodzący w granat. Niestety, okraszone były tragicznym i kiczowatym futerkiem i koralikami. Bleh. MASAKRA!

Mimo wszystko nie potrafiłam się im oprzeć, tym bardziej, że cena była dość kusząca, a w mojej kolekcji nie było jeszcze szpilek w tym odcieniu. Postanowiłam zaryzykować.

Pierwsze co zrobiłam, to zerwałam to obrzydliwe futerko. Od razu wyglądały lepiej! Niestety, pozostały fragmenty kleju. Kupiłam więc arkusz cienkiego filcu (buty są zamszowe), który udało mi się dostać w kolorze niemalże identycznym jak obuwie. Zrobiłam z niego podwójne kokardki i przykleiłam na noski. W ten sposób powstały nowe, nieco dziewczęce, granatowe szpileczki.

Poza tym, że są bardzo wygodne, pasują praktycznie do każdego stroju ze  względu na fason i odcień. Jestem w nich naprawdę dumna. Być może na tegoroczną zabawę zabiorę je ze sobą? Zajrzyjcie do swoich szaf. Na pewno macie coś, co wymaga niewielkiego nakładu pracy, by wprawić w zachwyt wszystkich na imprezie.


Owocnych poszukiwań

Natalia ;)

P.S. Już wkrótce pokażę Wam kopertówkę i  naszyjnik, które stworzyłam do kompletu z butami, wybierając się na wesele. Wybaczcie mi tez ilość i jakość zdjęć. Wersja pierwotna robiona na szybko w sklepie, a stanu obecnego, tylko to co znalazłam na swoim dysku, gdyż buty zostały w Poznaniu.





No comments:

Post a Comment

Dziękuję za każdy komentarz! Staram się odpowiadać na wszystkie opinie.

Thanks for every comment! I try to respond to all opinions.

avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 50px; -webkit-border-radius: 50px; border-radius: 50px; margin: .2em 0 0; }