Sunday, October 20, 2013

Konkurs "Szyję - pomagam" c.d.


Cześć!

Dziś załączam dwa zdjęcia, które mają nastroić Was do własnych poszukiwań. Te wszystkie szmatki, które możecie zobaczyć, posłużą nam do stworzenia lalko-miśków oraz ich ślubnych kreacji.
Muszę pochwalić Natalię, która wczoraj kupiła skarpetki do stworzenia prześlicznej małpki! Ja jeszcze nie zabrałam się za swoją lalę, za to mam mnóstwo pomysłów na nią. Niestety - może skończyć się to słomianym zapałem, ale będę robić wszystko, by tak się nie stało :)

Dwie żabki ze Stawu pilnują naszych fatałaszków :)
Mam nadzieję, że pozytywny nastrój niedzieli skłoni Was do uszycia czegoś super!

Tymczasem pozdrawiam!
Asia

No comments:

Post a Comment

Dziękuję za każdy komentarz! Staram się odpowiadać na wszystkie opinie.

Thanks for every comment! I try to respond to all opinions.

avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 50px; -webkit-border-radius: 50px; border-radius: 50px; margin: .2em 0 0; }