Wednesday, November 6, 2013

Poznajcie Zuzię


Cześć!

Mam na imię Zuzia. Jestem tu nowa. Asia zrobiła mnie w sobotę, ale do niedawna nie miałam jeszcze włosów. Asia mnie zrobiła, ale nie zostanę z nią długo.
Pojadę w daleką podróż, jak tylko moja suknia zostanie uszyta. Nie będzie to taka sobie zwykła suknia, ale suknia ślubna :). Możecie myśleć, że jestem stanowczo za młoda na ślub, ale takie jest moje przeznaczenie. Poza tym wierzę, że suknia będzie prześliczna. Widzicie, jakie piękne są moje buciki? A jakie wygodne. W sam raz na daleką podróż w nieznane. Mam tylko nadzieję, że trafię do bardzo miłej dziewczynki, z którą będę mogła się bawić całymi dniami. Nie chciałabym leżeć w pudełku, zgnieciona przez inne zabawki. Nie przepadam też za pluszem obcych misiów, ponieważ strasznie łaskocze w nos.

A tak wyglądam.


Trochę się wstydzę, ponieważ na tym zdjęciu jestem w bieliźnie. Musicie mi wybaczyć, ale jest to póki co moje jedyne ubranko. Mam nadzieję, że Wam się podobam!

Ściskam Was cieplutko,
Wasza Zuzia

1 comment:

  1. Ziuziu nie wstydź się, bo jesteś śliczna! Szczególnie w zestawieniu z tymi pięknymi kwitnącymi różami :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz! Staram się odpowiadać na wszystkie opinie.

Thanks for every comment! I try to respond to all opinions.

avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 50px; -webkit-border-radius: 50px; border-radius: 50px; margin: .2em 0 0; }