Wednesday, November 20, 2013

1 = 3 !

3 pary nowości
Wiedziałam, wiedziałam! Wiedziałam, że to się tak skończy! Cóż poradzić! A wszystko z powodu jesieni i zimna.  Tak właśnie! Bo gdyby nie nadeszła jesień, nie trzeba byłoby nosić szalików i apaszek. A gdyby nie apaszka, to nie musiałam bym jej zdejmować w tramwaju. A gdyby nie to, na pewno nie zgubiłabym kolczyka. Tak w ogóle to wszystko Asi wina, bo mi go wtedy nie upilnowała! No dobra, Asia nie ma nic do tego, poza tym, że ze mną była. Ale od początku.


Jakiś czas temu wybrałyśmy się do galerii, coś mi się kojarzy, że spieszyłyśmy się na warsztaty ze stylistką, na które zaproszenie wygrałyśmy w konkursie. Nie ważne. W każdym razie tuż przy wejściu stwierdziłam, że coś mi mało dynda na uchu. Jak się okazało zgubiłam kolczyka – pięknego kolczyka z czerwonym szkiełkiem. Najprawdopodobniej zaplątał się w szalik, gdy go zdejmowałam w tramwaju, a później, nie wiadomo kiedy i gdzie, bezwiednie upadł na ziemię. Tragedia straszna, tym bardziej, że kolczyki bardzo mi się podobały. Postanowiłam więc go odtworzyć.
Ocalały kolczyk
Pełna werwy odwiedziłam sklepy, które biżuteryjne tygryski lubią najbardziej. W jednym z nich, który notabene się przeniósł i musiałam go zlokalizować, nie było szkiełka, którego szukałam. No trudno, wzięłam resztę potrzebnych rzeczy i 2 inne szkiełka, tym razem niebieskie, na które postanowiłam wymienić elementy poprzedniego projektu. Co się w domu okazało, okrągła baza, którą kupiłam, była większa od tej z ocalałego kolczyka. A w związku z tym, że kupiłam tylko 1szt., nic nie dało się z tego zrobić. Następnego dnia wybrałam się zatem do drugiego koralikowego raju. I tu się zaczęło!

Było tyle pięknych szkiełek, koralików, feeria barw i kształtów, oczywiście poza poszukiwanym. I jak tu się zdecydować? No nie da się, po prostu się nie da! Kupiłam więc jeszcze 2 komplety okrągłej bazy, zestaw czerwonych wałeczków i marmurkowe diamenty. W efekcie zamiast odtworzenia jednego, zagubionego kolczyka, powstały 3 zupełnie nowe projekty, co przedstawiono na załączonym obrazku.
Wniosek drugi (wniosek pierwszy chryzokola-wodzona-na-pokuszenie) – chyba nigdy nie przestanę zachwycać się tym sklepem.

Miłego wieczoru


Natalia ;)

Zestaw nr 1 - marmurkowe "diamenciki"

Zestaw nr 2 - niebieskie szkiełka.

Zestaw nr 3 - czerwone wałeczki.

No comments:

Post a Comment

Dziękuję za każdy komentarz! Staram się odpowiadać na wszystkie opinie.

Thanks for every comment! I try to respond to all opinions.

avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 50px; -webkit-border-radius: 50px; border-radius: 50px; margin: .2em 0 0; }